Molnár Judit

judittomoritett.jpg

 

 

mjnevjegy2017_07_04.jpg 

Marketing szakemberként dolgoztam már nemzetközi reklámügynökségen ügyfélkapcsolati vezetőként, multinacionális szervezetben marketing vezetőként, regionális központban nemzetközi tanácsadóként, hazai kisvállalatnál marketing igazgatóként, állami intézményben szakértőként. Mindig igyekeztem megérteni, hogy milyen egyéni motivációk húzódnak meg az egyéni és csoportos szintű viselkedések és döntések mögött, és hogy a szervezet és az egyén hogyan hatnak egymásra.

2004 óta foglalkozom pszichodrámával, 2013 óta pedig coaching-gal.

Házasságban élek, egy kisfiú édesanyja vagyok.

Mit adott nekem a pszichodráma?

A pszichodrámával akkor találkoztam, amikor a harmincas éveim elején épp krízisben voltam: válás után a munkába menekülve kerestem az új életem jövőképét és párját. Tudtam, hogy a megoldás bennem van, és elkezdtem azt az önismereti módszert keresni, amivel megtalálhatom a gyógyító utat magamhoz. Saját változásom elkötelezetté tett, hogy ezzel a módszerrel másokat is segítsek változni, változtatni, elindulni saját belső értékes és szeretett részük felé, megtalálni magukban az élet örömét és teljességét. Ebben szeretnék vezetőként támogatást nyújtani.

Hiszek a kommunikáció erejében, illetve abban, hogy mindenkinek joga van az érzéseihez és a vágyaihoz, és ahhoz, hogy szabadon megélje és kifejezze azokat. És hiszek az egyéni felelősségben: hogy mindenki magáért felel, és magáért teheti a legtöbbet.